05.05.2013

10 km walk

Majówka.. Dla mnie to czas spacerów, pikników, starych filmów i smakołyków. Niestety, został ostatni dzień. A ja  nadal siedzę rozmarzona z kubkiem dobrej kawy, z głową w chmurach. Potrzebowałam tego. Jestem pełna energii, a z kieszeni wypadają kolejne pomysły, inspiracje oraz bajkowe marzenia.

Co do zdjęć: Wychodząc z domu myślałam, że idę na krótki spacer, wyszło 10 km! Jak więc nosić stale wysokie obcasy?

A jak Wam minął ten leniwy weekend? :)

SH blouse; allegro boots; Vintage jacket; Random shop trousers; H&M hat.

 foto: RN 

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawie prowadzony blog :) Bez zbędnych upiększeń zdjęć rodem z wystylizowanych "celebrytek" polskiej sceny modowej. Krótko, treściwie, naturalnie, a co najważniejsze - pieknie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń