23.09.2012

Elephant story

Wydaje mi się, że ostatnio czuję się najlepiej w prostych i klasycznych rzeczach. Nie wiem czy to ta grymaśna pogoda, czy moje samopoczucie. Ucieka ze mnie ta wiecznie uśmiechnięta i zadowolona osoba, robiąca ze szczegółów wielkie szczęśliwe chwile.. Więc "kuruję" się jak mogę, spotykam się z przyjaciółmi i czytam książki o unikaniu stresu i "wypalenia". 
Za dużo myślimy o sukcesach i niedoścignionych marzeniach. Życie nas ciągle goni, a może jednak warto czasem się zatrzymać?

 *Jak myślicie, czy słoń ze złamaną trąbą przynosi pecha? Bo mój gdzieś swoją stracił i nawet nie mogę jej dokleić :)

 trousers: random shop; trench coat: New Yorker;
bag:vintage; elephant ring: H&M; shoes: primark; shirt: H&M.


foto: RN

 Mój fotograf <3


1 komentarz:

  1. dobre! świetnie wyglądasz w takich klasycznych zestawach. : )

    OdpowiedzUsuń