22.07.2012

Military works

Powracam! Za duże wymagania miałam wobec siebie i musiałam odnaleźć w tym całym bałaganie swoje modowe ja. Już wszystko zaleczone i przemyślane. Nie rezygnuję :) Zgubiłam gdzieś ten cały entuzjazm i zadowolenie z najdrobniejszych szczegółów ale mam nadzieję, że trochę mi pomożecie, hmm?? Jesteście tam nadal? W cyberprzestrzeni??

Odnośnie zdjęć: Worker boots stały się moją nową obsesją. Pogoda nie dopisuje, temperatura oscyluje między 18 stopniami więc nic nie stoi na przeszkodzie żeby je eksploatować.

dress: atmosphere; sweater: top secret; bracelets: H&M, SH and allegro; worker boots: crafted; ring: H&M;  watch: allegro; bag: vintage; 

foto: RN

Today's song:   Carry On Wayward Son  

1 komentarz:

  1. i bardzo się cieszę, że wszystko powróciło, tak jak po staremu ;)

    OdpowiedzUsuń