28.05.2012

White pencil

Potrzebuję tygodnia swobody, dobrego jedzenia, koktajli truskawkowych i wakacyjnego luzu. A tymczasem szykuje się burza na uczelni. Powiedzcie mi dlaczego wszystkie zaliczenia są zawsze w ostatnim tygodniu? Jakby tego wszystkiego było mało krótko po moich urodzinach mam jeszcze egzamin więc nici z świętowania! A dzisiejsza 10 godzinna "przerwa w dostawie prądu" dopełniła czarę goryczy! Wściekłość, wściekłość i jeszcze raz wściekłość!! Aktualnie ja potrzebuję waszego wsparcia <3

Na pierwszym zdjęciu wyglądam na najbardziej ogarniętą, później niestety zemdlałam więc nie ma co się doczepiać do twarzy na następnych.

Przechodząc obok sklepów z biżuterią najczęściej wpatruję się w witryny ale rzadko do nich wchodzę. Teraz było inaczej, zobaczywszy tą bransoletę musiałam wejść.
O sukience, cóż mam powiedzieć - uwielbiam ją! mam w niej idealną talię osy..

Zdjęcia robione przez kuzynkę mojego mężczyzny. Dziękuję jeszcze raz :*


 dress: French Connection; bracelet: DIVA; heels: stradivarius; necklace: H&M; ring: H&M;

foto: Patrycja Mantaj

5 komentarzy:

  1. ...nie ma sprawy...przyjemność po mojej stronie ...no i polecam sie na przyszlość....będą lepsze jak będę miala kilka minut więcej ;))....pozdrawiam!!!Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. przerwa 10 GODZINNA, nie godzinowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już poprawione. Bez nerwów dłużej się żyje :)

      Usuń
  3. Sukienka ok, ale biżuteria (zarówno naszyjnik jak i bransoletka) niefajne... żeby nie powiedzieć tandetne. Ogólnie stylizacja ładna - prosta i na temat.

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie:)
    Paulina nadal jestem zachwycona Twoją torebką :)
    http://kolczykomanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń