17.05.2012

My new baby

Dziś przedstawiam Wam moją nową torebkę, która jest dla mnie swoistym dziełem sztuki. Nie powstałaby gdyby nie zdolności mojego szwagra:) Spotkała się ze zdziwieniem nawet wśród rodziny.. Jest ciężka, przykuwa spojrzenia i jest MOJA!!! Cieszę się jak małe dziecko po otrzymaniu upragnionej zabawki. - Tak mało mi jest potrzebne do szczęścia. Gdy dzisiaj pytałam sprzedawcę w sklepie z farbami o lakier do metalu bo potrzebny mi do torebki którą wskazałam ruchem ręki, ten biedny nie mógł się utrzymać żeby nie parsknąć śmiechem:)

Pogoda pomimo późnej wiosny nie jest wcale tak rozpieszczająca jak wg moich "obliczeń" powinna. Jest zimno i wieje bardzo zimny wiatr. Dlatego w najbliższym czasie zapominam o zwiewnych sukienkach a przypominam o spodniach.


shoes: ????; trousers: house; Jacket: SH; sweater: SH;  bracelet: from Turkey, random shop with jewellery, and the Baltic Sea area; Watch: allegro and vintage; bag: I.M.; 
earrings: DIY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz