13.05.2012

Green afternoon

Dosyć długo mnie tutaj nie było. Za każdym razem obiecuję poprawę i raczej nic z tego nie wychodzi..

Bluzka kupiona w outlecie za bodajże 29 zł służy mi już dość długi czas. Za każdym razem patrze na nią zupełnie innym okiem.
Spódniczka była moim pierwszym "tworem" DIY :)
A jeżeli ktoś ma te buty to może mi powiedzieć jak w nich chodzić? Mi się wydają najbardziej niewygodnymi butami świata..

Za zdjęcia dziękuję wspaniałej Martynie :*

 shoes: Stradivarius; skirt: my (DIY); Jacket: H&M; ring: H&M, allegro; shirt: Vila; bracelet: from Turkey; Watch: allegro; bag: Atmosphere; necklace: Vintage.

foto: Martyna Hoffmann (Snapshot)

2 komentarze:

  1. Prześliczne wszystkie zdjęcia a z Radziem po prostu Boskie! Pasujecie do siebie meeega ;)S ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję S. :) mi też się bardzo podobają :*

      Usuń