06.04.2012

Pinky and the Brain

Dla mnie idealny outfit na bieganie po mieście to przede wszystkim płaskie i wygodne buty. Mokasyny na zdjęciach zdały test w 100% procentach, są wygodne (po raz pierwszy w życiu nie opuszczając jednej ulicy przeszłam chyba z 10 kilometrów :) ) i mają śliczny kolor. Co do spodni, powiem tylko jedno.  Jak byłam małą dziewczynką nie miałam ani jednej różowej rzeczy :)
Zdjęcia robione wieczorną porą w domowym zaciszu. Przez ten naprawdę bardzo pozytywny dzień zapomniałam o upływającym czasie..

 
 shoes: allegro; shirt: top secret; watch: allegro; brancelet and ring: allegro; trousers: bershka; blouse: pimkie; collar: DIY (my mom).

foto: My mom and self-timer

5 komentarzy:

  1. :O:O:O
    dasz przymierzyć bransoletkę?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dam! Za zdjęcia <3

      Usuń
    2. Drogo ją wyceniasz :D
      We wtorek się widzim?

      Usuń