21.01.2012

Eight o'clock

Uwielbiam gdy dziewczyny ze Snapshot zgodzą się na sesje:) Potem nie mogę wybrać zdjęć na bloga bo podobają mi się wszystkie.

Nie wiem czy zauważyliście ale na blogu nastało kilka zmian. M.in.: zmiana nazwy i nagłówka (co zawdzięczam Martynie - dziękuję jeszcze raz:) ). Poza tym założyłam lookbook'a :)

Mówiłam, że coś uszyłam i dzisiaj przedstawiam jedną z nowych nowych tunik DIY.

*A po kostce na starym rynku mam takie odciski, że chyba przez miesiąc nie założę wysokich obcasów..

shoes: ccc; bag: reserved; sweater: Top secret; leggins: stradivarius; ring: jarmark świętojański; tunic: my (DIY); scarf: my mom (DIY); coat: River Island;

foto :  Snapshot

Piosenka na dziś: Concrete Wall - Zee Avi


4 komentarze:

  1. cudownie :)bardzooo mi się podoba wszystko co masz na sobie :) S :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie :) buciki suuuuuuper i cała Ty również, nie mówiąc już o tuniczce, którą zamawiam z tej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę potencjał w tym co robisz. Życzę powodzenia w dalszych projektach :)

    OdpowiedzUsuń