12.12.2011

Winner of the top sand

Przedstawiam Wam mój piękny, bezpostaciowy, oversizowy sweter. Spełnia on moje prawie wszystkie wymagania swetrowe. Co najważniejsze wpisuje się w moje normy kolorystyczne co do swetrów. Pomimo mojego zamiłowania do kolorów, ten element garderoby wybieram zawsze stonowany. Wydaje mi się, że kryje się za tym uniwersalizm ale trudno to wyjaśnić jak się samemu tego nie rozumie :) Ten to moja miłość od pierwszego wejrzenia. Dostałam go w prezencie od mojej wspaniałej mamy. Chociaż poszła na łatwiznę i kazała sama mi sobie wybrać co chcę dostać:). Oceniła go słowami: "nie podoba mi się ale jest w Twoim stylu". Ha! Oznacza to, że jakiś styl mam!

Na 4 zdjęciu brakuje tylko flagi. Każdy zdobywca zostawia po sobie coś na odkrytej ziemi, nawet jeżeli chodzi o górę piachu przed domem:)



shoes: SH; sweater: H&M (gift - my mom); backpack: Vintage (from Holland); watch: allegro; necklace: reserved; socks: random shop; hat: H&M (gift -E)

foto :RN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz