05.09.2011

Kolejny początek

Pomyślicie sobie po co kolejny blog. Kolejne gadanie o tym co jest modne a co nie. O nie, znów zwykłe sieciówki? Tak naprawdę, karmimy się tym co w nich jest. Pokazy? Oglądamy właściwie z ciekawości. Nie mam racji? Przecież jakieś 90% ludzkości nie ma pieniędzy na ciuchy od projektantów, nie ma czasu na przeglądanie sklepów w poszukiwaniu czegoś podobnego lub po prostu się tym nie interesują. 
Czy ja mam swój styl? Sama się o to pytam od czasu gdy chcę założyć tego bloga. Nadal nie mam odpowiedzi:)
Niczego nie oczekuję, chcę tylko odciążyć moich bliskich od ciągłego gadania :) Jestem ciekawa co z tego wyniknie.
PS. Ostatnio miałam okazje uczestniczyć w ciekawej sesji. Oto kilka zdjęć z efektów naszej pracy:

foto : snapshot

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz